CREAR
"El deseo de crear es uno de los anhelos más profundos del alma humana. No importa nuestro talento, educación, fondos, o las habilidades, cada uno tiene un deseo inherente de crear algo que antes no existía ...
La creación trae gran satisfacción y plenitud.. "
Dieter F.

Gracias por vuestras visitas y comentarios

Os podeis poner en contacto conmigo en
nunurina@hotmail.com


dilluns, de juny 15

NUNURINAS

I ja que m'hi posaba, vaig recuperar unes nines que vaig apendre a fer quan era petita, m'hen va ensenyar la Sra. Llüisa, una segona mare per a mí. Ja fa uns anys que va morir, pero sempre la recordaré i l'anyoraré.
Bé, dons ella va ser mestre de manualitats a una escola de Barcelona durant moltissisims anys, i els caps de setmana i a l'estiu anava a la seva 2ona residencia, i allá desde que jo tenia 6 anys em va anar ensenyant a fer punt de creu, macramé, ganxet, puntes de coixí, floretes amb fieltro, ninetes, punt de mitja, ... fins i tot a tallar patrons i fer-me la roba.
Moltes d'aquestes cosetes les habia oblidat, o almenys, deixat de costat, però ara fá gairebe 2 mesos que he tornat a agafar l'afició de les manualitats. I es en aquest blog on hi aniré penjant les cosetes que em bullen al cap.

Aqui os presento a la Nunurina "Mestre de música" , está feta en honor a la mestra de música del meu fill, que em va demanar que li fecim un detallet pel seu aniversari.

Aqui la teniu preparada per marxar de viatge. Per ser la primera en molts anys tampoc esta gaire malament, però no patiu, que d'anar fent em torna la memoría i cada cop em sortiran millor.

2 comentaris:

  1. Hola nunurina!! Muchas gracias por tus visitas y comentarios, porque además de levantarme el ánimo me han descubierto tu blog y tu trabajo, que me encanta, he de decirte :)

    Yo también me pasaré asiduamente por aquí y dejaré comentarios :)

    Un beso enorme

    Casiopea

    ResponElimina
  2. Guapa!! Me gusta mucho la nunurina camarera, es una chulada!! Y el hada también. Te dejo el comentario aquí porque arriba no he encontrado la pestañita :)

    Besos y a seguir así!!

    ResponElimina

Gracias por perder un poco de vuestro tiempo aqui. Agradezco y valoro vuestra opinión.